Købsvilkår

Aldersgrænse
Du skal være 18 år eller ældre for at handle på vores netsider.

 

Priser
Alle priser er i DKK og oplyses inklusive moms. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl. Priser i butikkerne og online kan i nogle tilfælde variere, og vi forbeholder os ret til at ændre vores priser.

 

Betaling
Vi benytter Nets, som garanterer sikker betaling. Du kan vælge mellem faktura, delbetaling eller kortbetaling. Betalingssiderne er sikret med SSL, og alle kortdetaljer er krypteret. Se separat afsnit om betaling.

 

Lagerbeholdning
Skoene i netbutikken plukkes fra vores fysiske butikker. I nogle tilfælde kan de sko, du modtager, derfor have været prøvet tidligere. Enkelte små brugsmærker kan forekomme, især under sålerne.

I enkelte tilfælde kan netlageret opgive forkert lagerstatus. Hvis varen eventuelt er udsolgt fra vores lager, vil du modtage en mail om dette. Har du bestilt flere varer, sender vi dig de varer, der er tilgængelige. Du betaler ikke for varer, som ikke forlader vores lager.

 

Fragt

FRI FRAGT:

Vi tilbyder fri fragt til GLS-pakkeshop på alle bestillinger over kr 500,-
Bestillinger under kr 500,- har en fragtomkostning på kr 35,-

Returfragt udgør 35 kr. Se det pågældende afsnit.

 

Fortrydelsesret
Du har 30 dages åbent køb på køb af varer i vores butikker og på nettet. 
Se afsnittet om retur.

 

Landegrænser
Vi sender ikke varer på tværs af landegrænser.

 

Farver
Vi kan ikke garantere at de sko, du modtager, har nøjagtigt de farver, der vises på netsiden. Farverne på vores netsider kan blandt andet påvirkes af indstillingerne på din computer. Der kan forekomme nuanceforskelle på farverne mellem netsiderne og de fysiske sko.

 

Fortrolighed og sikkerhed
Eurosko arbejder for at tage vare på dine personlige oplysninger, når du benytter dig af vores tjenester. Derfor har vi udarbejdet en politik for, hvordan dine personoplysninger skal behandles. Se det relevante afsnit vedrørende GDPR. Vi følger gældende love.

 

Levering

Vi sender dig en ordrebekræftelse pr. e-mail, når du bestiller varer fra vores netbutik. Du modtager en ny melding, når varerne er parate til afhentning i butikken, eller parate til udsendelse fra vores lager. Vi har aftale med GLS om forsendelse af varer.  Du modtager en melding fra GLS, når varerne er ankommet til udleveringsstedet. Vi tilbyder Klik og hent, send hjem eller sending til GLS-pakkeshop.

 

Click og collect

Reserver dine favoritsko og afhent dem i en af vores butikker! Når du kommer ind i butikken, kan du prøve skoene i fred og ro, og få hjælp af en af vores dygtige medarbejdere, så du er helt sikker på at skoene lever op til forventningerne, og at du får den rigtige størrelse med hjem.

Med click og collect reserverer du de varer du ønsker online, og afhenter dem i en af vores butikker. Du betaler ikke noget ekstra for dette. 

 

Sådan fungerer det:

Du reserverer varerne på vores hjemmeside ved at vælge alternativet «click og collect i butik».

Du modtager en sms om at din reservation er modtaget, og en ny sms når varen er klar til afhentning. Dine varer er reserveret i 4 dage fra du modtager din sms om afhentning. Har du behov for mere end 4 dage, kan du tage kontakt til butikken.  

Vi anbefaler at du prøver skoene når du er i butikken, så du er sikker på at det er den rigtige størrelse.

Vi gør vores bedste for at sende din bestilling så hurtigt som muligt. Normalt går der 3-7 arbejdsdage fra du har bestilt varen til du modtager den. Kontakt os ved spørgsmål vedrørende levering.

 

Send til nærmeste udleveringssted
Varen sendes med GLS til et udleveringssted i nærheden af din adresse. Du vælger selv, på hvilket GLS-udleveringssted du ønsker at afhente ordren. Du får en mail med et kollinummer, når varen sendes. Husk at opgive kollinummeret ved udlevering af pakken. Der skal vises legitimation ved udlevering. Du kan spore pakken på 
GLS sine sider

 

FRI FRAGT:

Vi tilbyr fri fragt til GLS-pakkeshop på alle bestillinger over kr 500,-
Bestillinger under kr 500,- har en fragtomkostning på kr 35,-

 

Uafhentede pakker
Varen skal afhentes i løbet af 14 dage. Hvis varen ikke er afhentet i løbet af 14 dage, vil den blive returneret til lageret, og du opkræves et håndteringsgebyr på 150 kr. Hvis du fortryder et køb, er det vigtigt, at du afhenter bestillingen og returnerer varen til os med returseddel og returskema. Vi krediterer dig fortløbende.

 

Betaling

Vi benytter Nets til alle vores betalinger på nettet. Med Nets kan du betale med faktura, delbetaling og kortbetaling. Vælg den betalingsmetode, der passer dig bedst.

Betaling med kort

Vi tager følgende kort:

  • Visa
  • Mastercard
  • Mobilepay

 

Alle korttransaktioner sendes krypteret via Nets. Du kan derfor trygt betale uden at være bekymret for at dine kortoplysninger kommer på afveje. Ordrens pålydende reserveres på kortet ved bestilling. Når varerne sendes fra vores lager trækkes pengene på din konto. Hvis vi alligevel ikke har varen på lager, fjernes reservationen på dit kort.

 

 

Retur/Bytte

Vi har 30 dages åbent køb. Dette gælder alle varer i både butik og netbutik. Vi tager ikke sko, som er brugt, retur. Skoen må kun være prøvet indendørs.Sko, som er afhentet i vores fysiske butikker, skal returneres til fysiske butikker.

 

Returnering af varer i butik
Ønsker du at benytte dig af åbent køb, skal varen returneres til den butik, hvor den oprindeligt blev købt. Kvitteringen skal fremvises.

 

Bytte
Du kan bytte en vare i andre Eurosko-butikker, hvis den pågældende butik har samme vare/model i sortimentet. Kvitteringen skal fremvises.

 

Retur af netkøbsvare
Varer, som er købt på nettet og sendt til udleveringssted/hjem, kan returneres pr. post eller i udvalgte butikker. Sammen med leverancen er der vedlagt en liste over, hvilke Eurosko-butikker varen kan returneres i. Ved retur refunderes beløbet med samme betalingsmetode, som du valgte ved køb af varen. Vi forventer, at varerne returneres så hurtigt som muligt og inden for 30 dage. 

Du opkræves en returfragt på 35 kr., hvis varen returneres pr. post. 

  • Varen skal returneres uskadt i originalemballagen. Læg skoene tilbage i æsken, og brug om muligt samme pose, som varerne blev sendt i. Hvis dette ikke er muligt, er du selv ansvarlig for at pakke æsken godt ind. Du er ansvarlig for varens tilstand fra din modtagelse af varen og under returfragten. Opstår der en værdireduktion i perioden, fra du har modtaget varen, til den er returneret til os, kan vi fratrække en sum, som svarer til varens værdireduktion i forhold til varens oprindelige værdi.
  • Bytte- og returskema udfyldes og lægges i posen. Du kan købe en returetiketten på hjemmesiden, som klistres udvendigt på posen. Sørg for, at du klistrer returetiketten over den oprindelige adressemærkat.
  • Indlever pakken på et GLS-udleveringssted og -servicepunkt. Bed om kvittering på, at varen er leveret retur. Dette er dit bevis på, at pakken er på vej til os.

 

Ombytning af netkøbsvarer
Du kan bytte en varer købt på nettet i en Eurosko-butik, hvis den pågældende butik har samme varer/model i sortimentet. Kvitteringen skal fremvises.

Bytter du til en varer, der er dyrere end den oprindelige, betales forskellen ved kassen. Du er derfor forpligtet til at betale den oprindelige varer, uafhængigt af, om du har valgt at betale med kort eller mobilepay.

Bytter du til en billigere varer, udstedes der et tilgodebevis. Vi udbetaler ikke kontanter fra kassen.

 

Refundering
Det er Nets, som refunderer pengene til dig. Har du betalingsspørgsmål, bedes du kontakte Nets direkte: +45 70 20 30 77

Har du betalt med kort og returnerer varerne, har du pengene på din konto kort tid efter, vi har modtaget varerne og godkendt returen. Pengene returneres til samme kort som betalingen blev udført fra.

 

Reklamation
Reklamationsretten følger købeloven. Alle vores produkter har gennemgået strenge kontroller med henblik på kvalitet. Alligevel kan man være uheldig. Hvis der konstateres en fejl, der skyldes produktion, og som du ikke er herre over, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt.  

 

Varer sendt pr. post/hjem
Hvis du ved en netbestilling modtager en varer, som er defekt, skal du omgående returnere den og oplyse ordrenummeret. Der skal foreligge en fabrikationsfejl for at få godkendt reklamationen. Almindelig slitage er ikke en reklamationsfejl.

Ved reklamation skal fakturaen alligevel betales. Varen krediteres når reklamationen er godkendt. Skriv årsagen til reklamationen på det vedlagte bytte- og returskema. Returetiketten klistres på returposen. For godkendte reklamationer står Eurosko for fragtomkostningerne. Du kan også kontakte vores butikker.

 

Click og collect i butik
Ved reklamation på en varer købt i butik, skal du kontakte en af vores butikker.

Vi kræver, at varen samt kvittering fremvises ved reklamation. Ved reklamation af varer i butik tilbyder vi kun refundering ved overførsel til dit betalingskort eller udstedelse af en tilgodeseddel.

GDPR

Fra og med 25. maj 2018 er EU’s persondataforordning (GDPR) og Lov om behandling af personoplysninger et faktum i Danmark. Vi hos TOPS Juul Sko tager dette alvorligt og arbejder hårdt for at opfylde de krav, dette stiller til os, uanset om du er ansat, kunde eller leverandør.

Vi er en del af Euro Sko Gruppen som består af kæderne Euro Sko Norge As, Euro Sko Group Sverige AB, Euro Sko Danmark AS og alle deres tilknyttede selskaber.

Hovedintentionen med disse nye regler er at indføre en stærkere personbeskyttelse for alle personer i Europa ved at stramme op på reglerne for behandling af personoplysninger.

 

Vi vil gerne forsikre dig om, at vi arbejder for at sikre dine personoplysninger på bedst mulig måde. Gruppen har gennemført et større GDPR-projekt for at kortlægge følgende:

 

– Hvilke personoplysninger arkiveres og hvorfor?
Vi indsamler og bruger dine personoplysninger til forskellige formål knyttet til dit forhold til Euro Sko Gruppen, uanset om du er ansat, kunde eller leverandør. Vi gemmer kun personoplysninger, når der findes et grundlag for behandling.

 

– Sikkerhedsrutiner
Samtlige ansatte i Euro Sko Gruppen er underlagt sikkerhedsrutiner og tavshedspligt, som forhindrer, at dine personoplysninger på nogen måde kommer på afveje. Endvidere er den teknologiske sikkerhed kortlagt og opfylder de høje sikkerhedskrav, der stilles.

 

– Udlevering af personoplysninger til andre
Udlevering af personoplysninger til andre sker kun, hvis der foreligger et lovligt grundlag for en sådan udlevering. Eksempler på dette vil typisk være: Et lovkrav som pålægger os at udlevere disse, at det er nødvendigt for at opfylde en aftale, vi har med dig, at der foreligger en databehandleraftale, eller at du har givet dit samtykke. Euro Sko Gruppen sørger til enhver tid for tilstrækkelige sikkerhedsforanstaltninger omkring behandling af personoplysningerne. Med nogle personoplysninger bliver der udført en automatiseret behandling uden for EU-området via tredjeparter, men oplysningerne vil altid være Euro Sko Gruppens ejendom og under gruppens beskyttelse.

 

– Lagring og sletning
Vi gemmer dine personoplysninger hos os, så længe det er nødvendigt til det formål, til hvilket personoplysningen er indsamlet. Personoplysningerne slettes iht. de krav, der er fastsat i lovgivningen, og når formålet med at gemme personoplysningerne ikke længere er til stede.

 

– Dine rettigheder
Du har ret til at kræve indsigt i, rettelse eller sletning af de personoplysninger, vi har gemt om dig. Du kan læse mere om indholdet i disse rettigheder på Datatilsynets website: datatilsynet.dk. Vi vil bede dig om at bekræfte din identitet eller at oplyse yderligere informationer, før du kan anvende dine rettigheder over for os. Dette gør vi for at være sikre på, at vi kun giver dig adgang til dine personoplysninger og ikke til nogen, som udgiver sig for at være dig.

 

– Klager
Hvis du mener, at vores behandling af personoplysninger ikke stemmer med det, vi har beskrevet, bedes du rapportere dette til personvern@eurosko.no. Hvis dette ikke fører til et tilfredsstillende resultat, kan du klage til Datatilsynet.

 

– Opdateringer og ændringer
Ud over de informationer, du har modtaget her, om hvordan vi behandler dine personoplysninger, er du velkommen til at kontakte os via personvern@eurosko.no, hvis du har yderligere spørgsmål. Vi vil svare efter bedste evne. Hvis der sker ændringer i, hvordan vi behandler dine personoplysninger, vil dette blive oplyst.

 

– Risiko
Vi vurderer løbende risikoen omkring de personoplysninger, vi har registreret, og vi vil reagere, hvis vi konstaterer, at sikkerhedsniveauet er lavere end forventet.

Vi håber, at denne korte beskrivelse forklarer dig noget om, hvordan vi behandler, gemmer, sikrer og sletter dine personoplysninger, og at den forsikrer dig om, at oplysningerne er i de bedste hænder.

Vi vil arbejde videre med databeskyttelse i fremtiden og håber dit forhold til Euro Sko Gruppen kun bliver stærkere med denne forklaring om det.

 

 

EUROSKO

Eurosko er Skandinaviens største skokæde, som kunde vil du opleve at butikkerne ikke er ens – dette tror vi gør det spændende at besøge en af vores butikker.

Vores butikker

TOPS Juul Sko
Vestergade 20
7700 Thisted
Tlf.: 97920599

TOPS Bettina Sko
Algade 22
7900 Nykøbing Mors
Tlf.: 97720007

Start hvad du søger efter og tryk enter

Kurv
Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, vil vi antage, at du er indforstået med det. View more
Cookies settings
Ok
Politik om beskyttelse af personlige oplysninger og cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Hvem er vi

Vores webstedsadresse er: http://www.topsjuulsko.dk.

Hvilke personlige data vi indsamler og hvorfor vi indsamler det

Kommentarer

Når besøgende skriver kommentarer på webstedet, indsamler vi de data, som vises i kommentarformularen, og også den besøgendes IP-adresse og browserens user agent string for at hjælpe med at opdage spam. En anonymiseret streng som er oprettet ud fra din e-mailadresse (også kaldet et hash), kan leveres til Gravatar tjenesten for at se om du bruger denne. Gravatar tjenestens privatlivspolitik er tilgængelig her: https://automattic.com/privacy/. Efter godkendelse af din kommentar, vil dit profilbillede være synligt for offentligheden sammen med din kommentar.

Medier

Hvis du uploader billeder til webstedet, så bør du undlade at uploade billeder med indlejrede lokalitetsdata (EXIF GPS) inkluderet. Besøgende på webstedet kan downloade og udtrække alle lokalitetsdata fra billeder på webstedet.

Cookies

Hvis du skriver en kommentar på vores websted, kan du vælge at gemme dit navn, e-mailadresse og websted i cookies. Disse er til din bekvemmelighed, så du ikke skal udfylde dine oplysninger igen, når du skriver endnu en kommentar. Disse cookies vil holde i et år. Hvis du har en konto, og du logger ind på dette websted, vil vi opsætte en midlertidig cookie for at afgøre om din browser accepterer cookies. Denne cookie indeholder ikke nogen personlige data og fjernes, når du lukker browseren. Når du logger ind, vil vi opsætte en række cookies og gemme din login information og dine valg af skærmvisning. Login cookies holder i to dage, og skærmvalg cookies holder i et år. Hvis du vælger \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Husk mig\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\", vil dit login holde i to uger. Hvis du logger ud af din konto, vil login cookierne forsvinde. Hvis du redigerer eller udgiver en artikel, vil en yderligere cookie blive gemt i din browser. Denne cookie indeholder ikke nogle personlige data og opgiver simpelthen indlægs-ID på den artikel, du lige har redigeret. Den udløber efter 1 dag.

Indlejret indhold fra andre websteder

Artikler på dette websted kan indeholde indlejret indhold (f.eks. videoer, billeder, artikler osv.). Indlejret indhold fra andre websteder opfører sig på nøjagtig samme måde, som hvis den besøgende har besøgt det andet websted. Disse websteder indsamler måske data om dig, bruger cookies, indlejrer ekstra tredjeparts sporing, og overvåger din interaktion med dette indlejrede indhold, heriblandt at spore din interaktion med indlejret indhold, hvis du har en konto og en logget ind på det websted.

Hvor længe vi gemmer dine data

Hvis du skriver en kommentar, så bliver kommentarer og dens metadata bevaret på ubestemt tid. Dette er så vi kan genkende og godkende enhver opfølgende kommentar automatisk i stedet for at have dem i en moderationskø. For brugere som opretter sig på vores websted (om nogen), gemmer vi også den personlige information de giver til deres brugerprofil. Alle brugere kan se, redigere, eller slette deres personlige information til enhver tid (med den undtagelse at de ikke kan ændre deres brugernavn). Webstedets administratorer kan også se og redigere den information.

Hvilke rettigheder har du over dine data

Hvis du har en konto på dette websted, eller har skrevet kommentarer, kan du bede om en eksporteret fil med de personlige data vi har liggende om dig, heriblandt alt data, du har givet os. Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data, vi har om dig. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde.

Hvor vi sender dine data

Besøgendes kommentarer kan muligvis blive kontrolleret af en automatisk spam-genkendelse tjeneste.

Save settings
Cookies settings